Znajdź idealne miejsce na konferencję
Najlepszekonferencje.pl Strona główna Aktualności branżowe facebook

Aktualności branżowe



Kampanie i narzędzia marketingowe w nowoczesnej komunikacji
Rzeszów
Data: 2017-11-02

Strategia marketingowa może przynieść samorządom wiele korzyści, pod warunkiem, że będzie skonstruowana i wdrożona w prawidłowy sposób. Tworzenie strategii marketingowych to proces skomplikowany, wymagający wiedzy oraz doświadczenia, dlatego konieczne jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji osób odpowiedzialnych za promocję gmin i miast. Warto jest poznawać nowoczesne techniki i trendy, a także skorzystać z doświadczeń innych. Idealną okazją do poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie będzie VII edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

Kiedyś marketing dotyczył tylko prywatnych firm. Dzisiaj działania marketingowe podejmowane są także przez osoby publiczne i instytucje, ale profesjonalnych działań promocyjnych potrzebują także samorządy, zarówno gminne jak i wojewódzkie. Głównym zadaniem marketingu regionalnego jest tworzenie pozytywnych skojarzeń z danym miejscem. - Strategia marki miejsca powinna więc polegać na tworzeniu odpowiednich związków z otoczeniem. Nie uda się tego zrobić bez relacji opartych na emocjach. Dobra strategia sprawia, iż mieszkańcy identyfikują się z miejscem, w którym mieszkają, a turyści chcą odwiedzać okolice pełne „pozytywnych wibracji” – mówi Gabriela Prokocka-Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, prelegentka tegorocznego Kongresu.

W obecnych czasach władze miast i gmin zastanawiają się, w jaki sposób polepszyć życie mieszkańców. Uczą się co to znaczy być SMART, próbując tym samym dostosować się do potrzeb młodszego pokolenia, które spędza swój wolny czas głównie on-line. Temat SMART miast poruszy jeden z prelegentów – Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC.

Media społecznościowe generują możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, również tych, którzy często podróżują po Polsce i za granicę. O tym jak działać lokalnie i myśleć globalnie opowie Anna Nawrocka-Tełewiak, organizatorka festiwalu Young Arts Festival. Prelegenci opowiedzą także o narzędziach wdrażania kampanii informacyjnych, aspektach prawnych związanych z wizerunkiem samorządu i jego reprezentantów oraz spróbują odpowiedzieć na pytanie: po co w ogóle potrzebny jest marketing? W trakcie Kongresu uczestnicy będą mogli wziąć udział w wartościowych warsztatach, które w tym roku poprowadzą: Wojciech Szymański, Prezes Zarządu IDEO Force Sp. z o. o. oraz Michał Basiński, Manager Projektów i ekspert SYNERGIA Lublin

INFORMACJA PRASOWA



« Wróć
Partnerzy