Znajdź idealne miejsce na konferencję
Najlepszekonferencje.pl Strona główna Aktualności branżowe facebook

Aktualności branżowe



VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w SamorządachMarketing miejsc to coś więcej niż reklama
Rzeszów
Data: 2017-11-22

Tworzenie tożsamości marki miejscowości czy regionu to dziś niezwykle ważne narzędzie rozwoju samorządów. Niestety działania z tego obszaru ograniczane są często do stworzenia logotypu, strony internetowej, kanałów social media czy kampanii reklamowych. Tymczasem na skuteczny marketing terytorialny składa się szereg kreatywnych działań. O marketingu miast i regionów oraz o innych ważnych kwestiach z punktu widzenia samorządów będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.

Realizacja kompleksowej strategii komunikacyjnej może mieć realny wpływ na funkcjonowanie całej jednostki terytorialnej. Atrakcyjny wizerunek przybliża jednostkę do osiągnięcia jej strategicznych celów: pozyskiwania inwestorów, zachęcenia do przyjazdu turystów, a także zwiększenia zadowolenia mieszkańców. W celu uzyskania jak najlepszych efektów zaleca się podkreślanie najmocniejszych stron i najbardziej charakterystycznych elementów danej miejscowości lub regionu. W tym celu bardzo często wykorzystuje się np. potrawy regionalne. Innym sposobem promowania regionów jest informowanie o atrakcjach jako złożonej całości, zamiast mówienia o nich jak o pojedynczych, niezależnych elementach. Ogromna wartość poszczególnych obiektów i zabytków może stanowić bardzo ważne dziedzictwo kulturowe Polski, jeżeli zostaną one ujęte całościowo. 

Podczas Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach będą Państwo mieli okazję posłuchać o skutecznych narzędziach komunikacji. Prelegenci Kongresu podzielą się swoją wiedzą na temat wartości płynących z zastosowania zróżnicowanych elementów marketingu terytorialnego. Zastępca Prezydenta Miasta Kutno Zbigniew Wdowiak wraz z Kierownikiem Działu Organizacji i Promocji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury Weroniką Lenarczyk opowiedzą o sposobach budowania marki miasta na bazie lokalnych produktów. Wśród prelegentów VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach znajdą się m.in. Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC, Bohdan Pawłowicz, Dyrektor Marketingu NASK, Michał Ostoja-Ostaszewski z Alegria Activity Central Europe sp. z o.o. czy Piotr Lutek, prezes zarządu SYNERGIA Lublin.

Formularz rejestracyjny oraz program Kongresu dostępne są na stronie www.podkarpackie.org.pl



« Wróć
Partnerzy