Znajdź idealne miejsce na konferencję
Najlepszekonferencje.pl Strona główna Aktualności branżowe facebook

Aktualności branżowe



Kongres Profesjonalistów PROpanowanie kryzysu wizerunkowego w praktyce - Kongres Profesjonalistów PR
Rzeszów
Data: 2018-03-10

Już niebawem, w dniach od 19 do 20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie, odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W czasie tego dwudniowego wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami podzielą się osoby od lat zawodowo związane z branżą PR. Na uczestników kongresu czeka także szereg warsztatów praktycznych z zakresu komunikacji kryzysowej. 

Uczestnicy oraz eksperci biorący udział w spotkaniu, będą szukać odpowiedzi na pytanie "jak radzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach?". W znalezieniu odpowiedzi na to pytanie pomogą prelekcje oraz warsztaty praktyczne z udziałem doświadczanych praktyków z branży, cenionych ekspertów oraz osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z Public Relations.

Kongres Profesjonalistów PR - kryzysy w teorii i praktyce

Warsztaty praktyczne tegorocznej edycji spotkania odbędą się w tamach dwóch bloków tematycznych. Pierwszy z nich poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, która specjalizuje się w monitoringu mediów i analizie przekazów medialnych. Drugi warsztat poprowadzi Fundacja InternetPR trudniąca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań w PR. Podczas tego warsztatu uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się ze sposobami zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian wynikających z RODO.

Poza warsztatami, na gości czekać będzie także prezentacja oraz panel dyskusyjny przygotowany przez Orange Polska pt. "Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych". Prezentacja będzie dotyczyła studium przypadku skutecznego zastosowania mediów społecznościowych, a w czasie panelu rzecznik Credit Agricole Przemysław Przybylski, Łukasz Majewski z Duckie Deck oraz Wojtek Jabczyński z Orange Polska, podzielą się swoimi zawodowymi doświadczeniami z social media.

Komunikacja kryzysowa oczami ekspertów - Kongres Profesjonalistów Public Relations

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in. Mariusz Sokołowski – prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, red. Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak – specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej www.kongresprofesjonalistow.pl w zakładce „prelegenci”, natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.


Organizator wydarzenia: Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. 
Główny sponsor: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów 
Partner merytoryczny: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. 
Partnerzy Główni: Alert Media Communications, Orange Polska, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations, CanZan oraz Media Visage.

INFORMACJA PRASOWA



« Wróć
Partnerzy